M Track Day #8, 02.12.2007 (niedziela), lotnisko Ulez/Ryki

Spotkania na torze i wszystko co sie z tym wiaze
Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M Track Day #8, 02.12.2007 (niedziela), lotnisko Ulez/Ryki

Post autor: Maros » czw gru 06, 2007 00:10

Jeżeli różnica w hamowaniu 100-0 jakaś będzie to bardzo niewielka i będzie raczej wynikać z tego, że mój pedał hamulca jest bardzo czuły i w efekcie po nasiśnięciu hamulca minimalnie wcześniej zaczynam hamować. Tak naprawde to w hamulce zainwetsowałem dla... lansu :lol: A poważnie to z myślą o kompresorze gdzie kilkukrotne hamowanie z 200 raczej nie będzie rzadkością, a wtedy hamulce już muszą być porządne.

Na ringu napewno big break kit nie zaszkodzi :wink:

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M Track Day #8, 02.12.2007 (niedziela), lotnisko Ulez/Ryki

Post autor: kostek_ja » czw gru 06, 2007 01:13

MaRoS pisze:gdzie kilkukrotne hamowanie z 200 raczej nie będzie rzadkością, a wtedy hamulce już muszą być porządne.
I bez kompresora nie jest rzadkością :wink: . A seryjne hamulce (w każdym razie te z pakietu Competition) też sobie nieźle radzą :wink: .

Awatar użytkownika
Pablo
Posty: 507
Rejestracja: pn paź 16, 2006 11:03
Lokalizacja: Wwa
Kontakt:

Re: M Track Day #8, 02.12.2007 (niedziela), lotnisko Ulez/Ryki

Post autor: Pablo » czw gru 06, 2007 10:50

kostek_ja pisze:
MaRoS pisze:gdzie kilkukrotne hamowanie z 200 raczej nie będzie rzadkością, a wtedy hamulce już muszą być porządne.
I bez kompresora nie jest rzadkością :wink: . A seryjne hamulce (w każdym razie te z pakietu Competition) też sobie nieźle radzą :wink: .
Cała dyskusja wynika z faktu, że właśnie sobie nie radzą. Generalnie hamulce to chyba najsłabsza strona M3 i dotyczy to wszystkich wersji.
17.01.11

Awatar użytkownika
MP
Posty: 168
Rejestracja: ndz sty 14, 2007 13:44
Lokalizacja: Mazowieckie
Kontakt:

Re: M Track Day #8, 02.12.2007 (niedziela), lotnisko Ulez/Ryki

Post autor: MP » czw gru 06, 2007 11:04

Pablo pisze:
Cała dyskusja wynika z faktu, że właśnie sobie nie radzą. Generalnie hamulce to chyba najsłabsza strona M3 i dotyczy to wszystkich wersji.
Nie wydaje mi się.. w M3 e36 3,2 w którymś tam roku hamulce okazały się lepsze niż w Porsche..

Awatar użytkownika
Pablo
Posty: 507
Rejestracja: pn paź 16, 2006 11:03
Lokalizacja: Wwa
Kontakt:

Re: M Track Day #8, 02.12.2007 (niedziela), lotnisko Ulez/Ryki

Post autor: Pablo » czw gru 06, 2007 11:18

Lepsze to nie znaczy dobre :wink: , poza tym lepsze w czym? w jednorazowym wyhamowaniu od 100 do 0? zresztą w e36 nie wiem. Miałem na mysli e46.
17.01.11

Adam F
Posty: 112
Rejestracja: wt cze 26, 2007 21:49
Lokalizacja: Wawa

Re: M Track Day #8, 02.12.2007 (niedziela), lotnisko Ulez/Ryki

Post autor: Adam F » czw gru 06, 2007 12:06

Seryjne M3 nie powstało do jazdy po torze tylko po drogach (czy ktos widział jakieś poważne sciganie z seryjnymi M3 tarcze, hamulce, nie mówie o reszcie?), więc to oczywiscte, że jest spore pole upgradów. Cap'em jest chyba CSL, jak mniemam ideał wszystkich uczestników tego forum :-)
Ja na razie nic ze swoim nie robiłem. Czerpie radochę z tego, co mi oferuje. Ale jak tak to wszystko czytam to..... kto wie, może coś jednak... na wiosne? Zobaczy się :grin:
Nurburgring: 9.02.16 - E60 M5

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M Track Day #8, 02.12.2007 (niedziela), lotnisko Ulez/Ryki

Post autor: Maros » czw gru 06, 2007 12:41

Właśnie o to chodzi, że pakiet Competition ma hamulce z CSLa (który teoretycznie ma być autem torowym), które przy 2 hamowaniach z 200 juz sobie radziły gorzej...

Bomblu - co z filmikami? :roll:

bako_21
Posty: 206
Rejestracja: czw wrz 06, 2007 13:35
Lokalizacja: Katowice

Re: M Track Day #8, 02.12.2007 (niedziela), lotnisko Ulez/Ryki

Post autor: bako_21 » czw gru 06, 2007 19:37

Zgadzam sie z wami hamulce w M3 niedaja rady, wsumie to niewiem jak w tych waszych bo wy macie jescze nawiercane a ja nie tylko wentylowane jak to w wersji amerykanskiej , po kilku schamowaniach z 200 do 70 z tarcz mi sie kopci :razz: , wiec tez zamierzam cos z tym zrobic, a co do porsche to chamulce m3 moga sie schowac mam okazje jezdzic teraz nowa 911 S i naprawde hamulce porsche sa o niebo lepsze od tych moich , moze ta słabosc wynika z fakty ze to wersja na rynek USA, a tak przy okazji to jakie radzicie zalozyc hamulce do m3 ??

Awatar użytkownika
tom_kulturysci
Posty: 685
Rejestracja: pn paź 09, 2006 23:52
Auto: E46 M3 & 335D
Lokalizacja: Podlaskie

Re: M Track Day #8, 02.12.2007 (niedziela), lotnisko Ulez/Ryki

Post autor: tom_kulturysci » czw gru 06, 2007 19:43

ja na wiosne zmienie hamulce na 15 calowe z osmiotloczkowymi zaciskami takie jak montowali w porsche cayenn turbo... i chyba kupie dedykowane wlasnie z napisem od porsche bo sa o wiele tansze niz z namipisem brambo, i tylko napis inny ale to ma hamowac a nie wygladac ;)

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M Track Day #8, 02.12.2007 (niedziela), lotnisko Ulez/Ryki

Post autor: Marcin_Os » czw gru 06, 2007 20:30

MaRoS pisze: Bomblu - co z filmikami? :roll:
Bombel w tym momencie właśnie jedzie do GB - po czwartą M :cool: .
tom_kulturysci pisze:ja na wiosne zmienie hamulce na 15 calowe z osmiotloczkowymi zaciskami takie jak montowali w porsche cayenn turbo... i chyba kupie dedykowane wlasnie z napisem od porsche bo sa o wiele tansze niz z namipisem brambo, i tylko napis inny ale to ma hamowac a nie wygladac ;)
Napisy zawsze można zamalować, też o tym myślę.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
tom_kulturysci
Posty: 685
Rejestracja: pn paź 09, 2006 23:52
Auto: E46 M3 & 335D
Lokalizacja: Podlaskie

Re: M Track Day #8, 02.12.2007 (niedziela), lotnisko Ulez/Ryki

Post autor: tom_kulturysci » czw gru 06, 2007 21:06

Marcin_Os pisze:
MaRoS pisze: Bomblu - co z filmikami? :roll:
Bombel w tym momencie właśnie jedzie do GB - po czwartą M :cool:



BOMBEL to burzuj! :-D

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M Track Day #8, 02.12.2007 (niedziela), lotnisko Ulez/Ryki

Post autor: kostek_ja » czw gru 06, 2007 22:03

bako_21 pisze:a co do porsche to chamulce m3 moga sie schowac mam okazje jezdzic teraz nowa 911 S i naprawde hamulce porsche sa o niebo lepsze od tych moich
A jakie miała hamulce?? Bo jak ceramiczne to się nie dziwie :wink:

Awatar użytkownika
Szczep
Posty: 445
Rejestracja: pn gru 11, 2006 18:50
Lokalizacja: Warszawa

Re: M Track Day #8, 02.12.2007 (niedziela), lotnisko Ulez/Ryki

Post autor: Szczep » czw gru 06, 2007 22:27

Obrazek



Obrazek

myśle, że po takim zabiegu autko będzie śmigało dużo dużo szybciej ;)

Idzik
Posty: 833
Rejestracja: śr cze 13, 2007 00:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M Track Day #8, 02.12.2007 (niedziela), lotnisko Ulez/Ryki

Post autor: Idzik » czw gru 06, 2007 22:31

Haha no na pewno pare kilo by ubyło :D

Dobry efekt, jakbyś naprawde klape zabrał :P

Co do tematu hamulców.. czy jak was obraca lub wypadacie z toru też macie taki strasznie twardy pedał ?

bako_21
Posty: 206
Rejestracja: czw wrz 06, 2007 13:35
Lokalizacja: Katowice

Re: M Track Day #8, 02.12.2007 (niedziela), lotnisko Ulez/Ryki

Post autor: bako_21 » czw gru 06, 2007 22:32

kostek_ja - no oczywiscie ze ceramiczne :wink: , szczerze mówiac to az mi sie niechce przesiadac z niej do M3 jeszcze pare dni mam okazje to sie naciesze jazda tym autem , to prawda co mówia o porsche ze jak raz wsiadziesz i sie przejedziesz to niechcesz niczym innym jezdzic juz :razz: choc M3 jest tez Zajebistym autem :twisted:

ODPOWIEDZ